lite efter :)

har fått vissa små klagomål påa tt min uppdatering itne är så bra men nu så
måste säga att den veckan har börjat bäst och kommer sluta bättre om jag
får som jag vill
i Måndags så var det först träning , men den behöver vi ju inte kommentera .
sen i alla fall åkte jag in till stan/ekhagen där hade mina små filurer hitta på
en övverasskning men den är lite smått hemlig :P
sen så hra allt bara rullat på liksom hänt massa kul och definitivt skrivits
massa spännande saker men det är också lite hemligt ! :)

tisdagen bestod av plugg och promenad med mamma :)
och ett mycket givande samtal :) som är en del till att knuten i magen som vart
där så länge har försvunnit men även detta är lite hemligt :)

onsdag , psykologiprov hmm träning hmm ! :)

måste säga att jag har världens bästa vänner !

Kommentarer
Postat av: JOHANNIII

hahah, mkt hemligt på en o samma gång du...=)

på lördag ska vi spöa eksjöo växjö så det ryker om det o på söndag är det heids tur, !!!

puss

2008-10-08 @ 23:02:32
Postat av: Anonym

hahah, mkt hemligt på en o samma gång du...=)

på lördag ska vi spöa eksjöo växjö så det ryker om det o på söndag är det heids tur, !!!

puss

2008-10-08 @ 23:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0