Fredagen den 5 juni

Igår tränade jag handboll för första gången på väldigt länge.
Träningen har inte vart direkt högprioriterad i mitt liv
de senaste tio veckorna. Men det märks, jag bryr mig inte
om vad och när jag äter, jag bara slappar ner hela mig själv, är
alltid trött på morgonen och pigg på kvällarna ( detta har jag aldrig vart innan).
Så igår när jag tränade så såg jag liksom fram emot träningen hela dagen
och tänkte nu måste jag äta för annars orkar jag inte. Likaså när jag kom hem.
Och sen kan jag säga att det var sjukt jobbigt men kul att träna (: !
Skönt att träffa lite annat folk sådär två gånger i veckan.

Slutar skolan om 6 dagar och det ska bli så himla härligt, bara
komma ifrån allt lite för nu har det blivit lite för mycket ett tag
om man säger så.

Ikväll blir det mys med pappsen och niklas, skönt med en hemmakväll var
väldigt längesen nu .

Imorgon ska ´jag till Falkenberg med Angelica. Det behövs !

Vissa stunder glömmer man inte (:

Ha det bra ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0