Måndagen den 8 juni

Vilken bergochdalbanadag det här har varit.

Dagen började med att jag vaknar av en panikslagen Johanna som tror att hon har
försovit sig , vilket inte var fallet som tur va. Sen vaknade jag igen när hon skulle gå.
Jag somnade om och efter någon timme kommer Markus in i rummet, hans blick var inte att
leka med. Men jag hade också bliviit chokad om det hade luggit en blondin i Johannas säng bara
sådär mitt på morgonen utan någon förvarning.
jag fixade i alla fall iordning mig och aa väntade på Mamsen som kom lite senare. Vi åkte in till
stan, gick på a6 ,köpte ett par skor, sen tog vi driven och åkte till Stadsparken och åt maten :) .

Åkte hem och packade lite sen åkte jag till Angelica där Bea befann sig. Det var sjukt längesen vi träffades,
så det var väldigt mysigt ! :) Angelica tog sin värdefulla tid och lockade mitt hår också, något som hon verkligen
hatar så jag skulle känna mig väldigt värdefull (: 

Sen skulle jag åka till Bankeryd och kratta sand. Jag skyndade mig lite för långsamt så missade tågäcklet.
Som tur var befann sig mamma i Habo så jag övningskörde till Bankeryd. När vi väl var framkomna  då får jag reda 
¨på att vi inte behöver kratta den där jävla sanden ! IRRITERAD. 
Jag kollade buss och tåg, och i och med att jag inte har vart i skolan idag så tänkte jag att det var Söndag.
SÅ jag kollade på Söndagens busstidtabell och 26:an skulle gå 17.33 . Jag stog där och väntade som en liten idiot
och blev bara mer och mer irriterad efter ett tag så insåg jag mitt eget misstag .. men bussen gick i alla fall 17.43 så det
löste sig ju :)

Nu sitter jag och väntar på Bellan, hon borde komma snart :)

Helgen har föresten vart helt kanon, har vart i Falkenberg med Angelica ! :)

Sommar tagg :
SÄLEN
ÖLAND 1
VARBERG
ÖLAND 2

Ha det bra♥

Kommentarer
Postat av: Johanna :)

ATT tagget är på TOPP :D

2009-06-08 @ 22:00:28
URL: http://johannawetterheim.blogg.se/
Postat av: Anna

Du är söt :)

2009-06-09 @ 08:29:15
URL: http://annaagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0