Tisdagen den 2 juni

Har inte bloggat på ett tag, det har sina anledningar vill jag lova.

Idag så började jag dagen med sovmorgon , tågade in till stan , betygssnack på
ekonomin, möte om 3:ornas middag, Naturplugg, Mat, Projektplugg, Svenska.

Gick hem till Elli och Carro Pizzatag där jaa ! :)
Pratade också en hel del med dessa bra människor !

Funktionär med Martina, träffade morsan och det var kallt väder !

Och i dag vill jag bara tillägga att :
Du skämmer ut dig, våga stå för den du
är och vad du tycker istället för att
gömma dig och försöka vara någon
som du inte är, det tjänar du inte ett
jävla skit på och sen kan jag ju också
säga att grisar är fina djur i jämförelse
med vissas beteende ....... 

Ha det bra♥ 


Kommentarer
Postat av: Angelica

Angelica Linderum gillar tillägget :)

2009-06-04 @ 13:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0