Måndagen den 25 maj

Grattis pappa och Annie.

Dagen började med sol, plugg pch umgås med min bror. Sen
va det fix med mat och håret och lite såna dära grejer som måste göras
innan man ska iväg. Sen va mina skor på vift i mammas bil Som tur va kom min syster
hem precis i samma sekund som jag skulle åka så då fick jag mina skor.
Mötte Martina på stationen och vi åkte tåg till stan, in en snabbis på Bokia och köpte
present till Pappsen, vidare på bussen och gissa vilken blondin vi hittade där om inte Linn
Heimdal med 3 abonnemang. Hon skulle till Vätterstranden vi skulle till Linus.
KOm hem till Linus ( trodde vi för han bodde väl på nummer 10 ) ?
Vi plingade på dörren, ut kommer en man i 65 års åldern och ser lite förundrad ut. 
Det hade jag nog också gjort om det stog två blondiner och såg ut som frågetecken. 
Men det var bara att ta på sig leendet och promenera till verkliga Linus hus.
Där fixade jag, Martina, Rebecka och Linus grillningen + dukningen. Sen kom Elli 
Johanna, Linne och Jacob och vi åt.  SEn spelade vi kubb

Lag blondin
Rebecka
Elli
Jag
Martina & Jacob ( hejjaklack)

Lag Brunett
Linnea
Johanna
Linus

GIvetvis vann lag blond :D!



Ha det bra ♥
สด, รัก, หัวเราะ

Kommentarer
Postat av: Linn

du blogg är jättebra nuförtiden :D

2009-05-25 @ 22:37:15
URL: http://linnheimdal.blogg.se/
Postat av: Anonym

FELFELFEL !!!! ett ett blev det :D hahaha <3

2009-05-26 @ 18:57:36
URL: http://johannawetterheim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0