Onsdagen den 27 maj

Som alltid har jag sovmorgon till 11.40 på Onsdagar. Enda skillnaden denna
vecka är att jag vaknade hemma av att familjen full fart springer runt i hela huset.
Men då känner man att man lever i alla fall !

Denna veckan är verkligen fullt upp varje dag, men snart är det sommarlovh
och då kan man ta det luuuuuggnt ! Så nu är det bara att köra på liksom.

Skola 11.40-14.15
Friidrottsskola 17.15-18.20
Handbollsmöte 18.30 -
Träffa Angelica som kom hem från Egypten igår ! :)


Ha det bra♥


Kommentarer
Postat av: sandra

Heej Anna :)Hur har du det? Jaa väntan var helt klart värt det. På måndag har jag varit här i en månad och det känns som en vecka. Och hela sommaren är full med massa roligt så tiden kommer nog gå riktigt fort tror jag.

2009-06-01 @ 04:26:49
URL: http://sandralenita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0