Tisdagen den 26 maj

Och jag är väldigt glad på något sätt ! (: Ibland känns livet så himla enkelt !
Träffade Jonathan på stationen idag och vi pratade om tiden på Bränninge.
Verkligen att man inte hade så mycket bekymmer på den tiden. Det var liksom
bara att ta på sig det mamma hade lagt fram , åka till skolan, hem och plugga
och sen träna. Leka med kompisar ibland. Men liksom man hade inget
stort ansvar för varken sig själv eller för andra. Men man hade liksom inte velat
uppleva allt det där en gång till kom vi fram till . :)

Dagen började med träning och det var faktiskt kul idag, kommer
sakna Sandaträningarna lite trots allt, men mest gemenskapen .
Frukost med Lisa,Martina och Lina. Mycket trevligt faktiskt. Sen va det
hem till Bellan och duscha och så, den lilla damen har klippt sig
och vart på lager idag ! (: Sen va det lektioner med Wåge och UB, väldigt
intressant Nklektion vi va 21 st + Ub. Det fanns 21 frågetecken i klassrummet !

Efter skolan va det dirr till Sköna jag där jag ahde sminkkurs, smink för 500 är ju inte fel :)
Sen fikade jag,martina och julia på Sandy's tevligt ställe faktiskt och nu sitter jag här och
gör allt jag inte borde göra. ( sitta här alltså).




Sådär bara för att jag kände för att lägga upp lite bilder på oss :*

Ha det bra♥

Kommentarer
Postat av: Martina

underbart! <3

2009-05-27 @ 15:13:48
URL: http://maarooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0